Raatiset 2/2016

15.8.2016

Syksyllä ainakin osallistutaan Kodin ja koulun päivään jota vietetään syyskuun lopussa, eikös niin? :)

Näin on uusi lukuvuosi polkaistu jo muutamalla koulupäivällä käyntiin. Nyt kun lapset on varustettu kouluun uusin kynin ja penaalein, on aika miettiä myös mitä me vanhemmat voisimme tehdä koulun eteen.

Syksyllä ainakin osallistutaan Kodin ja koulun päivään jota vietetään syyskuun lopussa, eikös niin?  :)

Viime vuosi oli aktiivinen ja tulevasta toivotaan ainakin yhtä aktiivista. Jotta me saataisiin toiminta pysymään tällä toivotulla tasolla, tarvittaisiin me joukkoomme lisää uusia ja vanhoja toimijoita. Pienien ja isojen koulussa viihtyvyys on koululle mutta myös meille vanhemmille iso juttu. Jokainen meistä toivoo että juuri se meidän koululainen pärjäisi hyvin koulussa. Me vanhempainyhdistyksenä tuemme koulua ja haluamme kuunnella, ehkä hieman eritavalla, niitä pieniä ja isoja koululaisia. Meillä toiminta näkyy paljon tapahtumina ja ollaan erittäin tyytyväisiä että lapset tykkää.  Joka vuotinen perinteinen pipari-iltahan on jo meidän bravuuri mutta osataan me revitelläkin kuten viime keväinen Toiveet todex-tapahtuma. Näiden lisäksi ollaan oltu mukana useassa pienessäkin jutussa vaikkapa lisäkäsinä.

Kuunnellaan yhdessä niitä koululaisia, koulussa ja kotona! <3

Enempiä jaarittelematta, lähtekäähän te uudet ja vanhat mukaan. Meillä ei ketään jätetä ulkopuolelle, kaikki ideat ovat tervetulleita.

Huomenna nähdään maikkalassa klo 18.00!

Terkuin,  pj Janna