Liity jäseneksi!

Yhdistyksen varsinaisiksi jäseniksi voivat liittyä Oulun Rajakylän koulun koulun oppilaiden vanhemmat, muut huoltajat ja kouluhenkilöstö. Yhdistyksen jäseniksi voidaan myös ottaa muita aktiivisesti yhdistyksen toimintaa tukevia henkilöitä. Yhdistyksen kannattavaksi jäseneksi voidaan hyväksyä henkilö tai oikeuskelpoinen yhteisö. Varsinaiset ja kannattavat jäsenet hyväksyy hakemuksesta yhdistyksen hallitus. Yhdistyksen kokous voi nimetä kunniajäseniä.

Jäsenellä on oikeus erota yhdistyksestä ilmoittamalla siitä kirjallisesti hallitukselle tai sen puheenjohtajalle tai ilmoittamalla erosta kokouksessa pöytäkirjaan merkittäväksi. Jäsen voidaan erottaa, kun jäsenen lapsi siirtyy pois yhdistyksen piirissä olevasta koulusta.

Otteita yhdistyksen säännöistä 6 § ja 7 §

Jäseneksi voit liittyä tulemalla kokoukseen (etusivulla ilmoitetaan tapaamisajankohdat) tai oheisella sähköisellä jäsenhakemus-lomakkeella tai vaikka sähköpsotilla (katso yhteystiedot).

Miksi mukaan?

Hyötyjä esim.

• Mahdollisuus vaikuttaa
  • Tutustuminen ja ajatusten vaihto muiden vainhempien kanssa
  • Pääsy jäsensivujen keskusteluihin
  • Kuulet tuoreimmat uutiset koululta ja yhteistyötahoilta
  • Ei jäsenmaksua

Oulun Rajakylän koulun vanhempainyhdistys ry kuuluu Oulun alueelliseen vanhempainyhdistykseen ja vatakunnalliseen kattojärjestöön Suomen Vanhempainliitoon, jonka myötä myös Opintokeskus SIVIS:n järjestökurssit ovat hyödynnettävissä.

Yhdistyslaki 11§: mukaan hallituksen velvollisuus on pitää jäsenluetteloa, johon on merkitty vähintään kunkin jäsenen täydellinen nimi ja kotipaikka.

Jäsenluettelon rekisteriseloste.

​​​