Liity jäseneksi!

Miksi mukaan?

Hyötyjä esim.

• Tutustuminen ja ajatusten vaihto muiden vainhempien kanssa
  • Kuulet tuoreimmat uutiset koululta ja yhteistyötahoilta
  • Ei osallistumis pakkoa, halun ja ehtimisen mukaan

Miksi jäseneksi?

Liity jäseneksi - koska sinua tarvitaan jäsenrekisterissä! Yhdistyksen on pakko pitää jäsenrekisteriä. Yhdistys-muoto on kuitenkin hyvä juttu, koska voimme tehdä päteviä sopimuksia ja hoitaa raha-asioita omalta tililtä. Ja virallisena jäsenenä sinulla äänivalta päättää myös rahan käytöstä. Meillä ei ole jäsenmaksua. Kaikkien oppilaiden vanhemmat ovat lämpimästi tervetulleita toimintaan, vaikka eivät olisikaan yhdistyksen jäsenä.

Yhdistyksen jäseniksi ovat tervettulleita kaikki Oulun Rajakylän koulun koulun oppilaiden vanhemmat, huoltajat ja kouluhenkilöstö. Yhdistyksen jäseniksi voidaan myös ottaa muita aktiivisesti yhdistyksen toimintaa tukevia henkilöitä.

Jäsen voi erota yhdistyksestä ilmoittamalla siitä hallitukselle tai sen puheenjohtajalle. Jäsen voidaan erottaa (poistaa listoilta), kun jäsenen lapsi siirtyy pois yhdistyksen piirissä olevasta koulusta.

(Otteita yhdistyksen säännöistä)

Oulun Rajakylän koulun vanhempainyhdistys ry kuuluu Oulun alueelliseen vanhempainyhdistykseen ja vatakunnalliseen kattojärjestöön Suomen Vanhempainliitoon, jonka myötä myös Opintokeskus SIVIS:n järjestökurssit ovat hyödynnettävissä.

Yhdistyslaki 11§: mukaan hallituksen velvollisuus on pitää jäsenluetteloa, johon on merkitty vähintään kunkin jäsenen täydellinen nimi ja kotipaikka.

Jäsenluettelon rekisteriseloste.

​​​